Jak si vytvořit portfolio

13.10.2018

Jsem stále začínající fotograf, který se učí pokusem a omylem pro zlepšení fotek. Je to můj koníček a rád bych se tím do budoucna i živil, ale je tady velký ALE. Není to jednoduché se dnes prosadit hlavně když začínáte dostat možnost fotit. Jako amatéra vás nikdo na zakázky nechce, tak zkoušíte jen možnosti. Vytvoření porfolia jsem okoukal u zkušenějších a nejsem stále z výběrem spokojený. Čím víc fotím tím sem k fotce více kritický, někdy až moc.

Pak se těžko vybírají fotky, když nemáte pocit že takovou fotku máte. Hlavní je začít ať se někdo směje, že nic neumíte to vás nesmí rozhodit. Musí vás to motivovat se zlepšovat a užít si focení. Já si vytvořil bezplatně porfolio https://www.ifotovideo.cz/. Doporučuji

úvod:

Jmenuji se David Rošický a focení je můj velký koníček a životní styl. Úplně jsem focení propadl a není z toho cesta ven, jen fotit a snažím se zlepšovat. Stále zkouším a hledám nový pohled na svět. Fotím jak pro zábavu tak i pro vás portréty, rodiny a svatby, děti, případně i produktové fotografie. To, čeho chci ve fotografii dosáhnout, je zachycení toho jedinečného okamžiku, kdy spolu všechny detaily hrají v nádherné harmonii." 

© 2017 Rošický David                     rosida@seznam.cz                                    +420 739 711 887
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky