Jak jsem začal fotit

01.09.2017

Jmenuji se David Rošický

Narozen 6.4.1988

Bydlím ve Vodňanech

Focení je můj velký koníček a můj první foťák byl velmi stařičký olympus, ale i tak uměl zachytit krásné okamžiky během stopovaní po Evropě. Když jsem o několik let později koupil lepší foťák, vydal jsem se na cestu zdokonalování focení. 


Před 15 roky jsem si pořidíl první digitalní fotoaparat olympus. Měl své mouchy hned po koupi v bazaru, rozebíraní a pájení pomohlo.

Vzal jsem ho na cesty stopem po Evropě na party v lese a z dokoupeným podvodním krytem i na vodu a do moře.

Bylo to super zachytit konečně okamžik života na cestách a krásná místa naší planety. Je to svoboda a zážitek fotit ať už na cokoliv a kdekoliv.

Od té doby jsem ušel dlouhou cestu a měl jsem celou řadu fotoaparátů. Hledal jsem jaký mi bude sedět a přitom jsem se hledal i já sám. 

Zjistil jsem že hledání sebe nemá konec tak jako fotoaparátu a rád zkouším nové možnosti a vychytávky.


Motivace do focení

Radost z focení je to o co tu jde, někdy je větší než cokoliv jiného. Úplně jsem focení propadl a není z toho cesta ven, jen fotit. Proto jsem se přidal do Foto klubu Vodňany a snažím se zlepšovat. Stále zkouším a hledám nový pohled na svět. Nejtěžší je mít vlastní kritiku a chtít se posunout dále. 

Fotím převážně na Olympus pen pm 2 a Olympus XZ 1, jsem z výběrem spokojený. Jen už koukám po novějších modelech.


Zrcadlovky jsem kvůli váze a nepraktičnosti odložil, když by se dobře fotilo nebyla  po ruce. Měl jsem vždy Nikon a kvalita byla vždy dobrá hlavně po dokoupení objektivu nikkor 35mm G. První focení proběhlo na svatbě a nikdy na to nezapomenu. Třeba se zase časem ke zrcadlovkám vrátím.

Moje historie fotoaparatů

olympus FE 120, Canon PowerShot SX130 , Canon G11, Canon PowerShot SX160, Panasonic TZ 20, Nikon D3000, Canon SX170, Nikon P7100, Olympus pen pm 2, Samsung WF 350, Nikon D3100, Nikon D5100, Olympus XZ 1.

© 2017 Rošický David                     rosida@seznam.cz                                    +420 739 711 887
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky